Ja så var ...

2010-03-01 @ 17:58:13
... denna arbetsdag slut, varit en bra dag på jobbet.

Men morgonen kunde börjat bättre, jag samåker med en gammal jobbarkompis, det var hennes tur att köra idag. Men hon kom aldrig, jag ringde men hennes mobil men den var inte på, ringde hem men hon svara inte. Blev orolig att det hänt henne något. Tillslut var det bara att gå till Mickes jobb och hämta bilen för han hade den idag, en promenad på tjugominuter. På vägen dit ringer hon och säger förlåt massa gånger och säger "jag trodde du hade jour"! Hon hade titta i sin almanaka för att se dagens planering och då såg att hon skulle hämtat mig. Jag blev inte sur, skönt att det inte hänt henne något. Så jag blev ju lite sen till jobbet i morse, men det gick bra ändå. Men i morgon skall hon komma och hämta mig!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp det blev kurs, såd et var himla kul :) Härligt med lite vårdesign i bloggen, så söta de är på bilden =)

2010-03-01 @ 20:26:13
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0