Godmorgon

2010-03-11 @ 09:21:47
Ja i går fick vi verkligen jobba Pernilla och jag, vi började redan när vi kom vid halv fyra. Sen rullade patienterna in en efter en, han i alla fall äta middag när vi vänta på en patienten. Sen gick vi och la oss straxt efter ett. Var helt slut, som tur var kom det ingen patient i natt så vi fick sova!

Varit ute med hundarna på en liten morgon runda, frukost har vi ätit och nu sover båda hundarna så gott. Krita i mitt knä, där hon alltid ligger och Nova i korgen. Ska snart gå och lägga mig och vila en stund. Sen ska jag hem till Linda och vi ska ta en promenad med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Kul att din ridlärare är så bra och att ni får lära er viktiga saker.

Hoppas, hoppas att du får en av de bra hästarna nästa gång, så surt om du skulle få en trög häst. Jag tycker att man lär sig mer på de som har lite mer motor.

2010-03-11 @ 10:27:13
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0