God kväll

2010-03-03 @ 18:59:33
Nu sitter jag här igen framför datorn, hamnar alltid här en stund, nyfiken på vad ni skriver i era bloggar och så måste jag ju blogga lite själv :)

Idag efter jobbet gick jag ute med hundarna en och en, gick jätte bra. Börjar ta små steg framåt. Jag tränar dem ju under promenaden med stanna, sitt och ligg. Jag stannar fortfarande själv men tar ett steg till när de stannat och de fungerar, så nu är det ju bara att jobba vidare så jag så småning om kan gå vidare men de stannar.  Körde även inkallning till fot. Inkallningen fungerar jätte bra, fot blir bättre och bättre.

Krita är mycket lugnare nu än tidigare, drar fortfarande ibland men inte alls som tidigare. Känns skönt när man börjar få lite utdelning för allt arbete man lägger ner. Jag har ju fått börja om lite flera gånger för att jag inte tränat regelbundet, men nu ska jag f-n inte sluta utan köra på!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är tråkigt för det är så kul och mysigt med hästar :) Kul att träningen går bra med dina hundar, gott att få lite feedback när man har jobbat hårt med träningen =)Du och vovvarna får ha en fin kväll =)

2010-03-03 @ 20:53:39
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0