Varför ???

2010-06-04 @ 09:22:50
Varför ska hundar vara så äkliga och äta allt oätbar de ser. Krita åt något ute nu som jag inte vet vad det vad, låg en frallbit bredvid så jag hoppas det var de hon åt också, försökte ta ut de hon stoppa i sig men de är ju så snabba och svälja, sen gick hon och hosta och kväljde sig men fick inte upp något!


Så här ser buren ut som vi köpte till bilen, tycker den ser ut lite som en hamsterbur, men den fungerar bra det är huvudsaken!

Igår när jag jobba hade vi en patient under kvällen men natten var lugn. Nu är min jourvecka slut, skönt att har gjort helgen redan. Men inte en enda övertids timme fick jag ihop denna gång, det är verkligen olika från gång till gång!

Kommentarer
Postat av: Lena, Moa,Maiko,Kelu

Ja, ja men - hundar är ALLätare... Jag har en som är både allätare OCH parfymeringshund. Först äta sedan rulla sig i eländet!

Ha en härlig helg!

2010-06-04 @ 11:19:06
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Ja, jag hoppas verkligen att vi kommer att trivas lika bra som vi gör i det nuvarande stallet.

Men det ska bli otroligt skönt att slippa alla pass, som mest hade vi nog 21 st en månad och det är för mycket!

Jag vill ha fritid :)



Oj, vad det har hänt mycket hos dig!

Ny bil, veterinär och en massa annat. Hoppas att Nova blir bättre i humöret snart, vad gör man annars?

Jag förstår att du blev deppig, aldrig kul när ens djur ryker ihop.



Kramar!!

2010-06-04 @ 12:20:33
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Quila o Ronja

Det går nog inte att göra så mycket det där ätandet :-( Äckligt är det i alla fall. Det verkar som att ju mer illa det luktar, dessto mer intressant är det. Blä!!!



Ha en skön helg

Kram

Susanne

2010-06-04 @ 17:36:36
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: Carina

Sån är Tyson oxå, allt ska ner i magen men en jäkla fart så man inte har en chans att ta ut det ur munnen.



En sån bur har jag aldrig sett, men den ser rejäl ut tycker jag. Ha en bra fredagkväll, kram

2010-06-04 @ 20:54:36
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0