Ridning

2010-06-15 @ 21:56:02
Kom nyss hem från ridningen, var sommaravslutning, vi körde gymkana. Var jätte kul, men mitt lag förlorade :(
Sen hade vi fika efteråt, skönt och sitta ner och prata lite annars ska ju alla iväg hem på en gång. Jag ska ta upphåll i ridningen nästa termin så får vi se vad som händer sen. Jag kommer sakna ridningen, men sista terminen har det inte känts lika roligt och hästarna vi rider på är inte så roliga, de har varit halta m.m. Så nu kommer det bli agility och träning med hundarna i höst!

Kommer sakna Chackis, men hon har ju varit halt större delen av terminen, så hoppas hon får vila nu så hon blir bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt när de är halta hästarna :( Hoppas att de får vila så de tillfrisknar! Låter bra att du skall satsa på hundträning i höst :)

Sv: Ja min Nova gillar att bada men hon är en badkruka när det är för kallt i vattnet hihi. Men det är väldigt bra när de gillar att bada för de blir avslakade då :)

Ha det bäst!

2010-06-15 @ 22:11:41
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Karoline

Vad tråkigt att de flesta varit halta :(

Hoppas att du får tillbaks suget sen, inte funderat på att vara medryttare eller något?



Vi har verkligen haft fullt upp här hemma och sen så har jag inte haft någon riktig ork till att uppdatera min blogg så ofta. Det kanske lossnar på semestern :)



När har du semester?

2010-06-16 @ 09:08:00
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Carina

Ibland är det bra att ta lite pauser från aktiviteterna så man får lite nytändninge och förhoppningsvis så är hästaran lite piggare när du kommer tillbaka. Hoppas ni får en härlig onsdag

2010-06-16 @ 11:46:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Johanna Blomberg

Hej!Hittade din blogg när jag sökte info om hotellet seasandsun på koh lanta. Vi funderar på att bo där över nyår och jag är lite nyfiken på vad du tyckte. Är stranden så hemsk som alla säger? Vad kostar tuktuk till Saladan? Andra stränder??Eller ska man välja annat boende??

Mvh

[email protected]



2010-06-16 @ 12:42:44
Postat av: Quila o Ronja

Hej Carina

Vad trist att du känner så (med ridningen) Men å andra sidan får du ju mera tid för dom små vovvarna. O ridningen går ju alltid att återuppta.



Allt gott

Kram

Susanne

2010-06-16 @ 18:17:28
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0