Godmorgon

2010-06-01 @ 09:36:22
Sitter här i vanlig ordning och äter frukost, varit ute med hundarna på en runda. Det blev en liten aktiveringsrunda, med hoppa upp på stenar och gå balansgång på trädstammar igen. Gör sådan rundor ganska ofta, känns att hundarna blir tröttare av en sådan runda, plus att man får deras uppmärksamhet mycke mera, "vad ska vi göra nu då matti" och det märks att det tycker om det.


När jag stog och gjorde mina smörgåsar kände jag att någon titta på mig, Nova satt i buren och kika på mig genom nätet, hon var så söt!

Kommentarer
Postat av: Carina

hihi gulliga Nova, sitter och spanar på dig i buren. Tror nog oxå att hundarna blir tröttare när man aktiverar dom på promenaderna och inte bara går. ha det bra

2010-06-01 @ 18:18:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Niclasmagnhild

really good site!!

2011-03-24 @ 16:15:56
URL: http://niclasmagnhild.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0