Godmorgon

2010-06-19 @ 10:07:29
Ja igår hände det inte mycke, fredagar är man så trött efter en veckas jobb, satt och glodde film.

Krita spanar ut från balkongen igår efter åskvädret, Nova tycker det är så läskigt med åska!

Nu på morgonen har jag varit ute en liten sväng med tjejerna, tänkte jag tar en längre promenad senare. Vi möte lite hundar ute, med varken bra heller dålig hundmöten. Mina tjejer måste ju så klar skälla, men det lyssnae mer nu när jag säger att det ska komma och sluta, så träningen har nog tillslut gett lite resultat, men det är bara att fortsätta så det blir ännu bättre. Sen beror det lite på vad vi möter för hundar, små hundar går bäst, medas stora svarta går sämst.

Kommentarer
Postat av: Carina

Här är det oxå väldigt stor skillnad på vad det är för hundar man möter. Vissa hundar framkallar enormt mycket skällande medan andra inget, lite konstigt för det har inte alltid med storleken att göra.



Inom butik har man tyvärr oxå ofta dåliga arbetstider. Jag har ändå tur för jag jobbar aldrig kväll på vardagar utan börjar tidigt alltid halv 7 men när jag jobbar helg har jag ett helpass...

2010-06-19 @ 13:49:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0