Godmorgon

2010-06-13 @ 09:23:42
Här är det fortfarande mulet och det har regnat i natt. Så morgonrundan gick längs gångvägar då jag inte hade stövlarna på! Jag undrar när solen och värmen ska komma, jag vill ha sommar nu!

Den fina rastgården kommunen fixa förra året, blir ju inte bättre av lite regna, suck den går ju inte att utnyttja om man nu inte vill att hundarna ska tas sig ett litet dopp. Ja ska säga att halva gården inte ligger i vatten, men jag vet ju var Nova skulle va om vi gick in där!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Så trist att dom gjorde den så liten, för platsen är ju bra.....

Tur att jag kan ha mina lösa:)

Ha en bra söndag!

2010-06-13 @ 09:59:29
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0