Agilitykurs

2010-06-06 @ 15:59:17
Så var det terminens sista agilitykurs idag, fick köra bana idag med. Gick så där, Krita missa några hinder och så, fast jag vet ju att det är mitt fel att jag inte visar ordentligt var hon ska. Men vi får öva på i sommar så blir det bättre sen. Kursen fortsätter ju i höst igen, så då har jag något och se fram emot! Jenny var med och fota idag, man ser ju för rolig ut på en del kort!


Innan var min mamma och pappa och min brorsbarn här och gratta Jenny, hon fyller ju år i morgon 17år. Förstår inte att jag har så stora barn!


Kommentarer
Postat av: Lena, Moa,Maiko,Kelu

Agility ser så himla kul ut. Har kört det en del som vardagsskoj och gick faktiskt tävlingskurs med min lilla tossiga tibetanska terrier. Hon tog hinder i den ordning hon själv tyckte var kul...Stannade gärna i tunneln och klagade på att det inte fanns några fönster, stannade uppe på A-himdret och spanade efter hemlandet Tibet. Ja, du förstår.

2010-06-06 @ 19:50:54
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Carina

Det är bra motion agility inte bara för hundarna :-) Ser verkligen framemot att få börja min agilitykurs till hösten. Kan tjuvträna lite i sommar när brukshundklubben har sin sommarträning.



Tiden går verkligen snabbt. Min grabb blev 16 i februari och man känner sig inte som om man skulle ha så gamla barn :-)

2010-06-06 @ 21:32:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Karoline

Så kul det ser ut, ni är duktiga!

Härligt väder är det också på bilderna :)

2010-06-07 @ 11:25:07
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0