YES!!!

2010-07-08 @ 22:01:11
Var ute på kvällsrudan precis, först såg vi tre yorkshire terrier på håll, tjejerna sa inget utan titta bara på dem. Gick en bit till där satt en svart katt på gångvägen och rörde sig inte ur fläcken. tjejerna drog och ville fram, Nova skäller lite då och då. Jag bromsar dem och tar tillbaka dem, de står still vi går de drar och så vidare. När vi kommit förbi katten några steg säger jag sitt till dem och sätter mig ner och berömmer, vi går vidare och de ser inte ens åt katten. Sen möter vi grannen med sin Elvira, hon bryr sig inte om Nova så det går ganska bra att möta henne, Nova skäller någon gång annars är hon tyst och tittar och jag matar godis. Bra möten så nu kan jag sova gott!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skönt att avsluta dagen så bra :-)

2010-07-09 @ 12:08:14
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: A N N i C A * W E N N BE R G

haha oj hade det varit våran husky som fått syn på en främmande katt hade hon blivit skogstokig :P

Tur är iaf att hon är snäll/tycker om gårdens 5 katter iaf (:

2010-07-09 @ 12:40:08
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N BE R G

ja det är helt otroligt sjukt ibland ..

det verkar ju som om bilisterna tyckr det är kul ¨på ngt sätt att köra fortare när man ber dom sakta ner . Undra om dom tycker det är kul när man tagit reda på deras nummerplåt och ringt polisen ?

2010-07-10 @ 07:07:23
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0