SUCK!!!

2010-07-01 @ 22:05:15
Varit ute med hundarna på kvällsrundan, möte en pitbull på vägen, först satte jag mig bara ner och mata godis till hundarna och det gick jätte bra. Sen gick de åt de håll jag skulle och stannade och vi var tvugna och gå förbi dem och då skäller mina tjejer som bara den.

Jag tror att jag reagerar mot dessa hundar utan att jag tänker på det, för jag litar inte riktigt på dem efter det som hände förra året. Jag vet att de flesta hundar är jätte snälla och mysiga, men de litar jag inte på förrens jag sett de, för jag vill inte att någon av mina hundar ska bli bittna igen. Sen blir jag lite irriterad på mina tjejer också att dem inte kan sluta skälla på allt och ingenting, så det blir väll en ond cirkel.

Jag önskar jag kunde gå ut med dem och de går lugnt bredvid mig vad vi än möter eller ser (hundar, katter, fåglar m.m.), känns som jag jobbar med samma saker hela tiden och att det står still och inte händer något, suck!
Ibland blir jag bara så trött på det!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

Jag tycker det känns som ni går framåt men ibland blir det bakslag. Mina hundar kan oxå skälla utav bara f-n och ibland är det inget, vet inte riktigt vad man ska göra men kämpa vidare för vad du än gör så gör du något i alla fall, kram

2010-07-02 @ 05:54:27
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0