Tränat med hundarna

2010-07-13 @ 19:45:11
Nu har jag varit ute och tränat med hundarna en och en på fotbollsplan, gick bra körde inkallning, följsamhet, stanna - kör och kör. De var jätte duktiga, följer mig jätte bra och tittar på mig och undrar vad ska vi göra nu! Nova ville inte ens gå av fotbollsplan!

Men det är så varmt så man vet inte vad man ska göra, vi har 29,6 grader inne i köket, solen har precis försvunnit bakom huset så forhoppningsvis blir det lite svalare nu! Man ska inte klaga på värmen men nu behövs det komma lite regn allt är snus torrt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att er träning gick bra =) Ja det är väldigt varmt och klibbigt nu, man flyter bort. Lite får man allt klaga tycker jag hihi.

sv: Ja jätteskönt att det inte har påverkat henne =)Vad bra att hundarna uppskattade isglassen :)

2010-07-13 @ 20:09:44
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Carina

Vi hade ju åska i går natt och igår kom några skurar under dagen men idag är det härligt väder igen fast tack och lov lite svalare så idag orkar vi göra något, blir nog spår med bad som avslutning. Kul när hundarna är så där förväntansfulla och man bara ser hur det lyser av glädje.. nu ska vi göra något roligt :-)

2010-07-14 @ 09:40:17
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Inte någon av mina vovvar gilalr värmen på dagen. Så det är snabbt ut för dem att göra sina behov och sedan går dem emot dörren igen. Fina bilder på dina ljuvliga russlar. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram Marina

2010-07-14 @ 10:26:46
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Karoline

Snygg header!



Kul att det går så bra med träningen av hundarna :)



Våra katter verkar gilla den nya saken mer och mer, vi får se sen om Yoda vill klättra i den. Måste nog fästa den i väggen först som extra förstärkning så den inte rasar. Jag trodde att den skulle vara stabil, men men..

2010-07-14 @ 10:31:38
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0