Tränat agility

2010-07-15 @ 21:09:48
Nu har Jenny och jag varit ute och tränat lite, men det är så varmt och kvaft ute ser ut att bli mulet hoppas det kommer lite regn. När vi kom till fotbollsplan var de ett par som spela badminton, men vi bestämde att vi testar och köra där ändå, gick bra de brydde sig inte ett dugg om dem. Däremot de som går förbi på gångvägen måste man ju skälla på människor som hundar, suck. Men det är bara bra med störrning när man tränar!


Med Nova körde Jenny:
* Böjd tunnel - går jätte bra, man ser riktigt hur kul hon tycker det är.
* Säcken - Jag får lyfta upp änden, i början var det lite läskigt, på slutet sprang hon igenom lätt men jag höll fortfarnde upp fast jag sänkte lite för varje gång.
* Slalom - samma avstånd som sist, nu sticker hon igenom pinnarna fast hon tittar på Jenny och hon säger kör, bra vi kan nog flytta ihop lite nästa gång.


Med Krita körde jag:
* Böjd tunnel + säcken- gick jätte bra, bra sug i både tunneln och säcken. Måste öva mer på stanna och kör, hon tjuvstartar lite.
* Slalom - samma avstånd som sist, i början fuska hon och gick lite emellan, men sen på slutet gick det jätte bra, hon var lite ofokuserad, var nog trött.

Nu ligger de utslagna och sover båda två!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul de ser ut att ha när de springer i tunneln. Bra träning med störningar runt omkring :-)

2010-07-15 @ 22:26:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Jösses att ni orkar i denna värme....Blir allt liiite avis:)

Det blir till att sätta upp hindren på landet till helgen så att jag kommer i gång....

Läckra bilder på tjejerna i tunneln:)

Njut vidare hälsar Marie

2010-07-16 @ 12:30:07
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0