Regn, regn och åter regn!

2010-07-29 @ 18:00:35

Idag har det nästan regnat hela dagen, det vräker ner. Går man från parkeringen (ca150m) och in är man dyngsur! Det är värsta pölarna över allt, går knappt och ta sig fram på vissa ställen! Hoppas det slutar snart, för det här är inte roligt! Jag har varit och gjort slut på mycke pengar idag, lär få höra det av Micke ett tag, men jag är jätte nöjd med inköpet, en systemkamera Canon EOS 1000D, hade tänkt köpa en Nikon först men det blev inte så. Nu väntar jag bara på att batteriet ska laddas, sen ska här fotas och testas!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj med ny kamera och lagom till semestern. Kan tänka mig att det kommer att bli mängder av bilder :-)



Visst är det konstigt att de alltid måste ta efter varandra när det gäller det negativa men nästan aldrig positivt...

2010-07-29 @ 21:13:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Härligt med en ny kamera!

Ha nu en underbar semester:)

2010-07-29 @ 22:01:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0