När jag gick ...

2010-07-08 @ 19:05:45
... hem från jobbet såg jag att jag fått p-böter, har tydligen missat att det blivit juli och man måste inhandla nytt månadsmärke. Dyrt blev det också 450:-

Nu sitter jag här mätt och belåten, idag blev det fläskpannkaka, gott! Varit ute med hundarna en och en idag igen, Nova var mycke bättre, gick på bra och blev nästan inte rädd för något förutom en annan jackie som vi mötte, men det mötet gick skapligt, skällde lite och sen kunde jag skvallerträna. Gick ganska raskt med båda, så de var rätt flåsiga när vi kom in, det är ju varmt ute också, tur att jag inte tog så långa promenader!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad tråkigt att få böter, tur den inte var ännu större...

2010-07-08 @ 21:13:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0