Utmaning /Award

2010-01-25 @ 11:05:05
Som jag fått av:
Leonora


Med denna award följer lite måsten

- lägg in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare
-Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

1. Älskar hundar, favorit rasen Jack Russell
2. Älskar hästar, önskar jag kunde rida mera
3. Tycker om att vara ute i naturen
4. Tycker om att tälta på semestern
5. Högsta önskan att köpa ett hus på landet
6. Trivs med mitt arbete som sjuksköterska
7. Ska åka till Thailand på onsdag kväll 

Jag skickar den vidare till:

Emelie
Jenny
Marie
Angelika
Marina
Annica
Karoline


Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

den är gjord nu och det var kul. Vad härligt att ni ska åka iväg och njuta av en härlig semester. Hörs vi inte av så önskar jag dig en trevlig resa och en härlig semester.

Kram Marina

2010-01-25 @ 14:26:47
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Karoline

Ha ha ha, tackar!

Ska du till Thailand?! Det har jag missat, gud va skönt med sol och bad :)

2010-01-25 @ 15:46:13
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0