Sitter här och ...

2010-01-01 @ 16:09:26
... segar vid datorn. Måste ha musik på för nog sjutton har det börjat smälla ute, inte hela tiden men man vet ju inte när. Nu när musiken är på ligger båda hundarna och sover gott. Men innan sprang Nova och gömde sig under sängen!

Jenny och jag har i alla fall varit ute på en lång promenad med tjejerna, skönt men kallt men inget mot i Kiruna! Idag är det -6,7 grader, ganska lagom, snön ligger kvar och det är fint ute. Man får njuta medans man kan, snart försvinner det.

Nova har hittat en ny sovplats, resväskan, jag får nog inte packa upp den för henne!

Kommentarer
Postat av: Marie G

God fortsättning!

Tur att man är på landet:) Här är det så lugnt & skönt, precis som det ska vara!!!

Hoppas det lugnar ner sig med smällandet där hemma:(



2010-01-01 @ 16:20:05
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Skogens drottning

Ja det är trist att det ska smällas i tid och otid, om det bara var vid tolvslaget så skulle jag inte säga ett dugg. men flera dagar inna och flera dagar efter! Nä, det går ju inte.



Japp, du förstod precis vad tiden skulle gå till. Men jag kikar in och kollar er - tro inte annat :)



God fortsättning

2010-01-01 @ 16:52:34
URL: http://skogsdrottning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0