Kvällspromenad

2010-01-20 @ 20:54:49
Jenny och jag har varit ute på en timmes promenad. Vi möte några hundar på vägen, bäst gick det med två svarta mellan pudlar, både Krita och Nova knatta på som ingentign. Dessa hundar ser vi lite då och då, när vi bor ganska nära. De andra mötena gick så där, ena var ena av hundarna lös och försökte gå fram till Nova men när matten förstod att Nova va rädd fick han inte gå i närheten. Alla möten är bra träning för Nova, det bästa är att nu när vi gått förbi hundarna så glömmer hon dem fort de gjorde hon inte förut. Så små steg i rätt riktning.




Försökte ta kort när tjejerna raca runt i rastgården, måste skaffa mig en systemkamera!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan!

Vad kul att du har kikat in på min blogg. Han är lika busig som han ser ut!

Vilka söta tjejer du har :)

Kan vara inbillning men är det hundgården i södertälje på bilderna? Vi brukar också gå dit ibland.

Tror jag och din son Tobias gick i samma klass i blombackaskolan :)

//Lina

2010-01-24 @ 21:35:18
URL: http://ice.doggyblogg.se/
Postat av: Fabianadele

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-07-19 @ 07:22:52
URL: http://fabianadele.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0