Ja då har ...

2010-01-04 @ 19:40:27
... jag klarat av första arbetsdagen efter nyårsledigheten. Vi har inte haft en enda patient idag, det har väll aldrig hänt. Brukar alltid vara någon att köra och med tanke på att det varit många röda dagar och det labbet varit stängt. Får se hur det blir i morgon.

Nu har jag fixat dit min nya header, tänkte det är ju vinter nu så då ska jag väll ha en vinterbild i stället för sommarbild.


Tänk att de fortfarande håller på att smäller smällare här i tokstan!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilken underbar bild du har överst. Dem är så söta dina russeltjejer. Tyvärr håller dem fortfarande och smäller här också det ska bli skönt att skolorna snart börjar. Då blir det lugnt om dagarna i alla fall. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

kram marina

2010-01-05 @ 10:47:35
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0