Godmorgon

2010-02-27 @ 09:01:52
Har precis varit ute med hundarna. Krita är så duktig att vara lös nu. När vi gick i skogen så såg vi en hund på håll Krita sprang ner för backen och titta på hunden, jag ropa på henne och hon kom dirrekt till mig, jag koppla henne för jag vet inte om hon senare skulle springa efter och inte komma, jag tänkte jag kopplar henne när vi fick ett bra avslut. Tänk att man kan bli så glad och mallig för sin hund!


Man ser asfalten, snön har smällt jätte mycke sedan igår!

Kommentarer
Postat av: emma

ja det är sjukt som vetrinärerna tar betalt.



min tax abby är allergisk mot

vissa sorters kött

damm kvalster

garage kvalster? stod de i papprerna inte för jag fattar vad det är.



så nu i början ska hon få en spruta varann dag som jag själv får ge.

sen blir det en spruta i månaden.



en burk vaccin mot hennes allergi kostade 2600 kr för 5-6 månader.



men försäkrings bolaget gick in och täckte direkt för jag direkt reglerade från djursjukhuset så vi fick lägga upp 600 kr istället och det är ju mkt bättre än 2600 kr.



ha de så bra



kramkram

2010-02-27 @ 12:49:55
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0