Hundskit över allt!

2010-02-25 @ 09:41:05
Blir så irriterad på all hundskit som ligger över allt! Jag menar hur svårt ska det va? Hur enkelt som helst att plocka upp, nu finns det ju t.o.m gratis bajspåsar ute att ta! Så tråkigt att se skiten och så undrar man om folk tror att jag också lämnar skiten efter mina hundar.

Nåja vi tog en skön promenad i skogen tjejerna och jag. Men Nova stack i skogen för mig, så hon fick gå i koppel sedan. Jag släpper ju inte henne lika tidigt som Krita, eftersom jag inte vet om hon skulle dra iväg om vi möter någon annan hund i skogen. Släpper henne där vi aldrig mött några hundar. Krita däremot har blivit jätte duktig att gå lös i skogen och kommer direkt när jag ropar. Så himla skönt, trodde aldrig jag skulle kunna ha henne lös så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0