När jag kom ...

2010-12-18 @ 15:01:55
... till jobbet i går fick Mai och jag lösa dag personalen och köra klart en patient, det hade haft och göra hela dagen. Sen hade vi lungt till klockan var halv tio och så fick vi jobba till halv två. Tog lite och käka och gick och la oss, jag somna nästan på en gång, men inte fick vi sova länge klockan fyra pep sökarn igen och så jobba vi till klockan sex. Men sen hade jag jätte svårt att somna, så jag har sovit nu i ett par timmar, men jag är fortfarande seg, ibland tar det tid att vakna!
 

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Det är säkert en konst att kunna somna om, efter att ha blivit väckt stup i ett.

Tack för omtanken. Inte kul när hundarna mår dåligt.



Kram

Susanne

2010-12-18 @ 15:23:26
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Quila o Ronja

Då hoppas vi att dygnspasset blir lugnt, så du kommer "utvilad från jobbet", hihi.



Kram

Susanne

2010-12-18 @ 17:14:25
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0