Godmorgon

2010-12-15 @ 11:39:21
Det känns som den här morgonen bara flyger iväg, hade tänkt hinna mera än jag gör. Börja med att jag sov till nio i stället för åtta och sen missa dottern bussen, så då fick jag skjutsa henne och vips var klockan halv elva innan jag fick i mig frukosten istället för nio som hon brukar. Får nog hoppa över yogan idag för den tar ju nästan en timme. Nog klagat!!!

Jag skulle inte ha något emot att sitta under den här palmen just nu  och njuta, kan riktigt känna hur varmt och skönt det var där!  Linda (Mickes syster) och Rikard (hennes sambo) är i Thailand just nu, vill också vara där. Vi ska åka till Thailand nästa nyår, men det känns långt dit nu!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ingen hade klagat över att få sitta under den palmen!



Denna snön tär på mitt tålamod nu! :/

2010-12-15 @ 12:19:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Quila o Ronja

Det där ser inte alls dumt ut. Just den palmen, och den stranden. Eller....det går bra med vilken palm som helst.

Sv. Det går helt otroligt bra med alla lösa bernrar. Inget bråk alls. En och annan hane får väl hållas kopplad ibland, men det är ytterst sällan.



Kramar

Susanne

2010-12-15 @ 22:12:15
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0