Godmorgon

2010-12-14 @ 09:50:12
Ja så sitter jag nu här igen vid datorn och äter min frukost! Varit ute på en kortare morgon promenad med tjejerna och nu ligger de och väntar på att det ska få sin frukost när jag ätit klart.

När jag kom till jobbet igår fick vi lösa dag personalen, men sen var kvällen lugn, enda krukset var att TV gått sönder men vi satte oss på ett av jourrummen och kollade. Sen fick vi sova fram till klockan var halv fyra, då var det dax och upp och jobba. Sen han vi upp och vände i sängen innan de sökte igen och det var dax igen, sen jobba vi fram till klockan var åtta och vi fick gå hem.
 

Så när jag är klar med frukosten ska jag gå och sova några timmar, sen vid kvart över två ska jag till sjukgymnasen och efter det tänkte Sussie och jag gå och titta på lilla Hugo, ska bli kul att se honom! 

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Sv: Nä det är inte kul speciellt inte eftersom det har förändrat mitt liv mycket med all värk.

Bilar är bra när de fungerar men förbannat dyrt när de går sönder :(

2010-12-14 @ 13:40:56
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0