Börja dagen med ...

2010-12-21 @ 21:40:48
... en härlig men kall (-14 grader) promenad med tjejerna. Sen vid elva hade jag tid hod sjukgymnasten, nu ska jag inte dit förrens den 12/1, känns långt dit men det ska nog gå bra. Sen var det lunch dax och sen tjejernas tur att gå ut igen, nu tog jag dem en och en. Krita har blivit så duktig och lyssnar jätte bra på mig när vi går själva, tänk om hon kunde vara lika duktig när jag går med båda. Nova hon vill bara busa och hoppa i snön, så henne får jag jobba lite med för att få henne gå lungt bredvid mig.

Sen efter Micke kom hem vid två åkte vi och handla. Vi ska inte ha så mycke julmat i år då vi inte är hemma på julafton, då ska vi till Jeanette (Mickes syster) och på juldagen ska vi hem till mina föräldra. Sen handla vi julklappar är nästan klar nu, känns skönt.

Sen har jag farit runt och städat, frostat av frysen, vilket jag borde gjort för länge sedan. Nu är det golven och övervåninge kvar, sen är det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan! Ja tänk om dom kunde sköta sig lika fint när man har hundar tillsammans! Goliat är jätte duktig när jag är ensam med honom. När någon annan är med blir han en annan hund, kan skälla som en tok på andra hundar. Vi jobbar såklart på detta men önskar att det kunde ske över en kvart :P



Det börjar bli riktigt kallt nu. Vill dina vovvar gå ut lika gärna ändå?

Sköt om dig i kylan :)

2010-12-22 @ 00:00:48
URL: http://twinkely.blogg.se/
Postat av: Carina

Här var superhärligt väder nu på morgonen men Tyson frös om sina stackars tassar så det blev inte någon lång runda.



Ville önska dig en riktigt god jul och ett gått nytt år...

2010-12-22 @ 10:15:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

God Jul till er alla och ha en fortsatt mysig julafton.

Svea och Tassen voffar god Jul till kompisarna krita och Nova,

Marina

2010-12-24 @ 08:49:12
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0