Mälaren Runt 2010

2010-08-21 @ 19:16:28

Nu har Micke och jag åkt Mälaren Runt för andra gången, stack i väg på förmíddagen vid halv elva och kom hem vid sextiden. Man är ganska mör i kroppen efter att setat på hojen en halv dag! Vi var tio personer sammanlagt som åkte tillsammans, det var jätte kul och trevligt. Vi stannade staxt innan Strängnäs och fika, vi hade pauser med jämna mellan rum, måste stanna och få sträcka på benen.

Det står jätte mycke folk ut med vägen och tittar en del hejar och vinkar! Kunde ju ha varit uppe håll, men "nej" vi fick några regnskurar på oss, annars är det bättre med mulet äna sol, för man blir så varm i kläderna! Som jag känner nu lär jag däcka tidigt, vi får väll se!






Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Trist med regn :-( Men en kul runda, antar jag.



Sv. Jaa, just utställning, kan man ju bara träna på en.......precis, en utställning, hihihi.



Allt gott

Susanne

2010-08-21 @ 21:01:17
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: Carina

Vad kul att vara med i en sån grej, kan tänka mig att det var rätt många fler än er :-) ha en fortsatt härlig helg

2010-08-21 @ 21:21:49
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0