Godmorgon

2010-08-23 @ 10:09:30
Ja så var det då måndag och vardagen var i kapp oss igen efter fyra veckors semester! Jag jobbar ju kväll och har jour den här veckan (mån, ons, fre och sön), så jag behöver ju inte gå upp så tidigt, tyckte synd om Micke i morse när klockan ringde halv sex. Det var ju inte så att man kunde somna så tidigt i går utan klockan blev ju tolv innan vi släckte och skulle sova.

Varit ute en promenad med tjejerna, blev samma runda som i går morse, med hoppa upp på stenar och balans gång över stockar och staketet. Nu har vi precis ätit frukost allihopa och Krita kurar ihop sig i mitt knä och och Nova ligger i korgen.


Kommentarer
Postat av: Karoline

Hi hi, dom är så söta på den nedersta bilden :)



Sv: Ja det är jätte svårt att försöka komma ihåg allt, men vi ska fortsätta på den här linjen eftersom det känns så harmoniskt :)

2010-08-23 @ 13:02:53
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Quila o Ronja

Fina bilder!!!

Jag skrattar lika mycket varje gång, när hundar får ett "tokryck" och bara springer runt, runt. Härligt!



Ha de

Susanne

2010-08-23 @ 19:29:07
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: Carina

Skönt att kunna ta det lite lunt på morgonen och inte behöva gå upp så tidigt för att jobba. Jag får j gå upp klockan 5 när jag jobbar och ibland skulle jag vilja ha sovmorgon, fast jag kommer ju hem lite tidigare än dig :-)

2010-08-23 @ 21:56:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0