Godmorgon

2010-08-17 @ 10:46:13
Idag är det mulet och det har regnat under natten. Kände mig lite nere när jag gick iväg med tjejerna, tänk vad vädret påverkar en. Så tjejerna fick gå där och strosa och nosa, tills vi kommit en bit och tjejerna börja de hoppa upp på bänkarna och senare stenarna som kom, så då tänkte jag okej då. Så då fick de hoppa upp på alla stenar som kom och så gick vi genom skogen och avsluta med balans på stock. Sen blev det gå fint på gångvägen i raskt tempo, så jag var ute över en timme, och jag som bara tänkt och gå en kortis. Så nu känner jag mig på bättre humör. Micke och jag ska ju åka upp till kungenskurva och kolla, kanske shopa lite, äta ute och sen avsluta med en bio, det ser jag fram emot! Vi har fortfarnade inte bestämt vilken film det blir, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Carina

ja värdret påverkar nog oss mer än vi tror. Man blir ju nere när det regnar hela tiden. här har det oxå regnat. Men vi får väl vara glada att vi inte bor i södra skåne...

2010-08-17 @ 20:23:58
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Ja visst är han söt kattungen våran :)

2010-08-17 @ 20:44:55
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0