Skönt med ledigt!

2010-04-01 @ 17:21:05
Skönt att denna vecka är över, känner mig ganska trött. Vi har haft mycke att göra, jobbat över en halvtimme idag och 45 minuter i tisdags. Vi har ju bara ett labb öppet och mycke patienter. Sen har jag ju inte varit helt pigg och frisk heller idag har det har det varit bättre än i går, så jag är nog helt återställt snart, så skönt.

Ska bli jätte skönt med fyra dagars ledigt! Förra påsken jobbade jag 24 timmars pass långfredagen och söndagen. Man kan ju hoppas på fint väder i helgen så man kan vara ute och njuta!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Leonbergern Chanel

GLAD PÅSK önskar vi!! =)

2010-04-01 @ 18:40:15
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0