Promenad

2010-04-28 @ 18:57:47
Idag är det ruggigt, duggade när jag var ute med hundarna, gick en kortare runda. Men med lite hoppa på stenar, där vi fick en jätte bra störning. Det var en katt som satt på en av stenarna i utkanten. Krita var mer intresserad av att göra vad jag sa än katten medans Nova var mer intresserad av katten. Men jag fick med henne till slut att hoppa upp på stenarna.

Sen blev det till att gå balansgång på trästammar. Vi möte lite hundar ute och det gick faktiskt ganska bra, Nova skällde några gånger, men börjar bli mer intresserad av mig och godiset, det är jätte bra.

Så här ser tjejerna ut när vi är ute, nosen i backen hela tiden, allt luktar ju så gott!!

Det börjar bli så fint ute, träknopparna börjar brista och visa sina små blad.

Kommentarer
Postat av: Karoline

japp, det var jag som kommenterade :)



Än en gång, du tar så fina bilder!!!

Älskar den med träden, härligt sken i den.

2010-04-28 @ 22:11:49
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Marina

Tråkigt men skönt med regn, när man väl kommer ut. Det brukar lukta så gott i skogen då!

Fina bilder.

Ha en bra kväll.

2010-04-29 @ 19:57:12
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0