Agilitykurs

2010-04-11 @ 13:40:19
Ja så var det äntligen söndag och agility. Hundarna fick i dag även testa tunneln och säcken, gick bra. Fick testa flera hinder på rad, gick bra första gången sen fuska hon och veka av innan hindret. Så då körde vi bara två, hon var väldigt trött då också. Det är jobbigare för hundarna än man tror, när allt är nytt.

Men i det stora hela skötte hon sig jätte bra och var duktig, pigg och framåt. Efteråt när vi gått av planen, busa hundarna med varandra lösa, jag tyckte Krita kom för långt bort så jag kalla in henne och hon vände tvärt och kom till mig, så j-l kul att det sitter nu, trots andra hundar så kom hon till mig!!! Men nu är vi helt slut båda två, så jag ska nog ta och gå och vila en liten stund.


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj att det går så bra för er och så roligt att inkallningen sitter. Man blir så glad när man ser att allt arbeta man lägger ner gör nytta :-)

2010-04-12 @ 05:52:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0