När jag har ...

2009-09-22 @ 15:47:06
... jourvecka försöker jag gå ut med Nova och Krita var för sig mitt på dagen. Gjorde det i går och idag, Nova behöver det mest för att bygga upp självförtroendet. Men det är väldigt skönt att gå med en i taget. Jag hade klickern med mig och förstärkte med, gick igenom centrum och Nova tycker det är så läskigt men det gick riktigt bra idag när vi klicka oss igenom så glömde hon nog bort lite var hon var. Krita får man ju jobba med att hon ska va lugn och inte dra så mycket gick skapligt med henne.

Nu kommer Micke när som helst och då ska jag sätta på maten, köttsoppa på burk, väldigt avanserat! :) Men det blir alltid något lätt lagat på tisdagar eftersom Jenny och jag ska iväg till stallet. Det ska bli kul och rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0