Micke och jag ...

2009-09-12 @ 10:46:10
... har precis setat och tittat på avsnitet från idol i går. Endel är riktigt pinsama så jag går i från ett tag. Jag tycker det blir kul att titta när de kommer till de som fått biljett och kan sjunga. Krita somnade gott i mitt knä i alla fall!





Det var riktigt skönt ute i morse, inte lika kallt som i går morse. Man får väll hoppas att det här vädret håller i sig ett tag.

  
När vi kom hem var Krita och Nova jätte busiga, sprang runt och lekte med en boll.

Snart ska Micke och jag ut och åka hoj, det ska bli skönt. Det var länge sedan jag var ute och åkte nu. Micke har varit ute men jag har inte kunnat hängt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0