Jag blir så trött!!!!

2009-09-03 @ 18:26:48

Jenny och jag gick ut med hundarna, så hitta vi lite fall frukt. Hundarna leker med äpplena som de vore bollar. De hade jätte kul, så vi bestämde att vi skulle gå till fotbollsplanen så de fick springa lite. Vi sa sitt och så kasta vi äpplena och de sprang efter så kallde vi in dem och då kommer den svarta pitbullen i full fart och jag skriker bara "jävlar" (tänkte att nu är det kört) och ropar på Krita och Nova. Som tur är kommer inte den bruna pitbullen!

Jenny fångar in hunden och jag våra hundar. Vi hör hur de ropar på hunden uppe i skogen så Jenny släpper den så den får springa till dem men den vill ju till våra hundar, så Jenny fångar in den igen, hör att de ropar igen och den här gången springer den till dem. Men ingen av dem kommer ner och frågar hur det gick. Nova är ju skit rädd och skakar som ett asplöv och Krita blir arg hon skäller som bara den på hunden.

Snart kan vi inte gå någaonstans för att vara orolig att pitbullarna kommer. De kan ju inte ha hundarna lösa, den bruna är ju jätte agresiv och killen säger ju själv att den inte tycker om små hundar. Då är det ju bara att acceptera att man inte kan ha en sådan hund lös, men det verkar inte fatta vad som kan hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0