Jaha då sitter ...

2009-09-07 @ 19:31:43
... jag här vid datorn igen. Jag är jätte trött, får gå och lägga mig tidigt idag, det värst är att det är en femdagars vecka det är jag inte riktigt van vid och det är samma sak nästa vecka. När jag började på angio så jobba jag ju måndag till fredag och det var jätte skönt men nu när man har jour var fjärde vecka känns det tyngre med dessa veckor.

I morgon skall jag äntligen få rida igen, jobbade första gången och förra gången var jag ju sjuk. Det ska bli jätte kul, undra vilken häst jag kommer få, hoppas jag får Arak! Vi får väll se.

I dag tog jag rycktstenen och "borsta" hundarna med, det lossnade jätte mycket hår. Tänkt göra det länge men det har inte blivit av. Krita och Nova tyckte inte heller det var så obehagligt så det ska jag göra flera gånger!!

Här kommer lite bilder från långpromenaden i går. Jenny och jag var aldeles trötta i benen när vi kom hem, vi var ute över en timme. Vädret var okej när vi gick ut men det regna när vi kom hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0