Godmorgon

2009-09-22 @ 10:23:37
Inatt har vi inte behövt upp och jobba, men vi blev väckta kvart i sex, men det blev inget jobb. Men det är svårt att somna om då för man vacknar ju till och börjar klä sig och så var det bara att klä av sig igen. Men jag somnade om i alla fall, skönt!

Har varit ute med hundarna i skogen, var skönt ute fast det är mulet. Ska försöka komma ut och träna Nova idag med klickern. Ska ju träffa Stina på torsdag, få se om det går bättre den här gången. Hoppas det. Men jag har inte riktigt vant mig med klicker, tycker det är lite svårt och jag har den ju inte alltid med mig, kanske borde ha det!

Här kommer lite bilder från promenaden i morse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0