Det blev ...

2009-09-24 @ 19:45:08
... inget med Stina i kväll. Först var jag jätte sen, och stressa som bara den, på vägen dit såg jag blixten och hörde åskan och innan jag var framme vid Stina haglade det för fullt, stora hagel, trodde nästan det skulle bli märken på bilen. Så vi fick boka ny tid. Men hade jag var i tid, hade vi varit mitt i hagen och blivit dyngsura, så det var väll "tur" att jag var sen, eller vad man ska säga.

Det låg fullt med hagel på vägen och stora vatten pölar på vägen.


När jag kom hem såg himlen ut så här, snacka om omslag i vädret. Men det hade inte haglat så mycket hemma som borta vid Lina och Ronna.

Kommentarer
Postat av: Stina

Pelle var ute på promenad vid samma tillfälle. Åskan var nära! Herregud vilket oväder!

2009-09-24 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0