Nu har jag ...

2009-10-26 @ 09:08:28
... varit ute med hundarna på en skogspromenad, det är skönt ute men mulet. Vi möte en åtta månaders flatcoat, Nova var livrädd och försökte dra sig där ifrån. Krita var fram och hälsa. Jag stog bara still när Nova försökte dra sig där ifrån, när hunden gått fortsatte hon och dra och vilja där i från, jag stog bara kvar, sen börja hon lugna ner sig titta lite ängsligt vart hunden gick, ville fortfarande bort där ifrån. Jag gick inte därifrån förrens Nova satt lugnt där. Jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel men det kändes som att jag kunde inte gå iväg med henne när hon var så rädd?!

Här kommer lite bilder från promenaden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0