Nu har jag ...

2009-10-19 @ 20:37:08

... varit och tränat Nova, gick så där. Kändes som Nova var ofokuserad, jag vet inte om det spelar någon roll att hon löper och att det var mörkt. Hon skällde mycket på den andra hundan under hela tiden, annars brukar hon skälla lite i början. Nåja jag får ta nya tag och komma i gång och träna med Nova och Krita igen. Jag har ju jour den här veckan och då har jag mer tid för det. Så jag får skärpa mig!!!

Sen när vi kom hem möte jag en av grannarna som har tre hundar, hon hade bar två med sig. Vi stanna och pratade med varandra, Nova försökte dra iväg först men jag bara tog tag i kopplet och sa till henne och stanna. Sen stog hon där, skällde ingenting på hundarna, skaka inte och verka helt lugn. Hon var jätte duktig, kändes bra efter att hon höll på och skällde som hon gjorde när vi tränade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0