Va och träna ...

2009-11-15 @ 15:19:28
... Krita en stund på fotbollsplanen. Hon är duktig, men hon var inte riktigt på hugget idag! Nova har bara fått gått korta promenader eftersom hon går på tre ben ute. Jag hoppas det inte är något alvarligt!!

Sen har jag rensat upp i resterande högar här hemma, satt upp ett skrivbord i sovrummet så att jag kan sitta och sy där istället för på köksbordet.

Före

Efter, det ser nästan tomt ut. Nu får jag skärpa mig och inte samla alla papper där igen!!!

Min nya syhörna!

Nä nu ska jag färja håret, eller rättare sagt Micke färja mitt hår. Han är så snäll och hjälper mig;)

Kommentarer
Postat av: Skogens drottning

Usch ja, jag gör också sådana högar lite här och där, undrar varför man gör sånt? Så tråkigt att ta reda på!



Jo visst kan det hända saker fast man gör enligt konstens alla regler med hästen, som jag skrev - ibland går man bara "skilda vägar" :)



Ha det gott!

2009-11-15 @ 20:30:09
URL: http://skogsdrottning.wordpress.com/
Postat av: Skogens drottning

Låter väldigt mycket som mej det där :) På gott och ont!



Ha det gott!

2009-11-15 @ 20:51:51
URL: http://skogsdrottning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0