Fan Nova haltar ...

2009-11-15 @ 10:21:21
... idag med. Jag har känt och klämt men hittar inget mer än de såren som ser ut det är lite skavsår inte så hon skulle halta för det. Hon haltar inte inne utan så fort vi går ut går hon på tre ben.

Så jag fick ta Krita själv på en skogspromenad och jag lät henne gå lös. Jag sa "hopp och lek" vilket betyder att hon får gå fritt, men hon gick bredvid mig hella tiden, tog en avstickar in i skogen när hon såg något intressant, jag ropa på henne och hon kom direkt och fortsatte gå bredvid mig! Ibland blir man så malig över sina hundar!

Kommentarer
Postat av: Leonora

God förmiddag!

Tråkigt att hon haltar!

Rottisen min haltade ett tag och de visade sig vara en fraktur.

Tror de är på bättringsvägen nu, men han går på smärtstillande och är svår att hålla stilla, så vi får se nu till veckan då han slutar med medicinen.

Hoppas hon blir bra snart!

Kram

2009-11-15 @ 12:08:23
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0