Kom nyss hem ...

2009-11-24 @ 21:23:07
... från stallet. Jag fick rida Chackis som jag trodde. Men efter vi skrittat och skulle börja rida igång visa det sig att hon var hallt. Så det var bara att gå in med henne. Så sadla jag och gjorde iordning Malva, så tog Marie henne oah jag hennes häst Jaffa. Så jag missa mycket utav lektionen idag. Men det är inte lätt att hoppa upp och rida så men det gick skapligt. Har ridit henne förut. Nästa gång skulle jag få Kurre, han är rolig att rida. Jenny började rida på Kurre men fick byta, för den som red Fiffi ville inte rida henne. Men det var Jenny bara nöjd med för hon vill ju rida Fiffi.

Chackis

Jaffa

Marie och Malva

Jenny och Fiffi

Kommentarer
Postat av: Karoline

Vad tråkigt att du missade så mycket av lektionen :( Jobbigt att hästen var halt, synd att det inte syntes tidigare.

Vilken fin almanacka du köpt, funderar också på att göra en personlig.

2009-11-26 @ 00:22:08
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0