Välkommen till min blogg

2009-06-28 @ 16:13:51
Hej och välkomen till min blogg. Här kommer jag skriva om min vardag. 

I fredags klippte jag av mig mitt långa hår, jag var så trött på det. Nöjd med resultatet förutom luggen som jag inte får till. Jag får väll köra med spänne i sommar iallafall så man inte blir vit i pannan.

Idag har jag varit ute och åkt hoj, va till Trosa - Sjösa - Björnlunda och sen bar det av hem. Jätte fin hoj väg!! Micke köpte ny hoj (begagnad) igår, en Honda Shadow 750, det var värkligen skillnad att åka på den istället för vår gamla Yamaha Virago 535. Den är ju inte så mycket större men mycket, mycket bekvämare.

Legat på balkongen och solat, för varmt orkar inte sitta där!! Jag vet att man inte ska klaga på värmen och jag vill ha sol men det är för varmt i solen nu.


fin va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0