Överlevde!

2009-07-28 @ 09:49:42
Jaha, då har man klarat av första arbetspasset. Vi fick börja jobba på en gång när vi kom, Vi såg ambulansen redan utanför men det behöver ju inte betyda att det ligger en patient på bordet för det men det gjorde det den här gången, fick lösa av dagen så det fick gå hem, kände mig lite ringrostig när man varit ledig i tre veckor men det gick bra. Sen var det lungt under kvällen, sen var vi uppe och jobba tre och en halv timme inatt. Vi som trodde det skulle va lungt! Det brukar vara lite lugnare på sommrarna, vi får väll hoppas att inte veckan fortsätter som den börjat.

Ska ta och gå och lägga mig och sova några timmar, har bara sovit ungefär två och en halv timme, det är svårt att somna om när man blivit väckt och jobbat ett tag. Sen går det ju inte och sova på morgonen heller för det håller på att ta bort hela berget bakom där jour rummen ligger, de börja vid halv sju i morse precis när vi lagt oss för att försöka sova en stund, jag slutar ju inte förrens klockan åtta. Men, men nu ska jag sova en stund, godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0