Hej

2009-07-20 @ 21:29:56

På morgonen var jag ute och tog en promenad med hundarna i skogen. De fick hoppa upp på stenar och gå balansgång på trädstammar, de tycker det är jätte kul. Såg att det finns jätte mycket blåbär, man kanske ska ta en runda och plocka lite.



På eftermiddagen var Micke och jag ute och åkte en sväng med hojen, var till Nykvarn - Vällinge - Salem och hem igen. Det blåste mycket så det var inte så skönt att åka.



När vi kom hem gjorde vi fläskpannkaka, satt en stund i solen på balkongen och läste. Läser inte lika mycket nu när vi kommit hem som när vi var på Öland. Sen titta vi på film, Harry Potter. Nu ska jag ta mig en kopp te och se om det fnns något att se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0