Godmorgon!

2009-07-06 @ 10:53:40
Ja så var det försa dagen på semestern, mulet ute, typiskt. Men idag ska vi handla lite grejor till campingen så det gör inte så mycket just idag. Men sen vill jag ha sol och värme, det är inte så kul att tälta i regn!!  Och blir det inte bättre väder kanske vi inte kan åka nu i veckan utan får skjuta på det. Hoppas inte för jag vill komma i väg.

I kväll ska jag och Jenny gå på hundpromenad i kuensbacke, se om det går bättre idag med Nova. Sist var något bättre men hon är jätte rädd, skakar som ett asplöv. Går vi först drar hon för att komma i från, går vi sist stannar hon och vill inte gå. Så någon stans i mitten är bäst att promenera. Men jag tycker så synd om henne samtidigt, att hon ska behöva vara så rädd för andra hundar. Hon fattar ju inte vad hon går miste om. Men jag hoppas det blir bra tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0