Godmorgon

2009-12-28 @ 11:08:51
Har varit ute med hundarna på en promenad, gick till rastgården så de fick springa löst. Det märks att Nova är på helspänn när man är ute nu, är det något som prasslar springer hon skrämt iväg. Va skönt det ska bli när nyår och alla smällar och raketer är över. Fast det värsta är att här i Södertälje slutar de inte smälla för det, utan fortsätter några veckor framår.

Inför förbud mot smällare och raketer, kommunen kan ordna något under ordnadeformer, så skulle vi slippa de här smällandet i tid och otid. Gå in på smällarupproret och stöd dem!

Nä nu ska jag surfa runt en stund, sen ska jag göra i ordning mig ska jobba i kväll/natt, har en extra jour. I morgon 10.40 flyger Micke och jag till Kiruna, vi ska fira våran 20-åriga bröllopsdag där den 30/12!!! Så jag hoppas det blir att skapligt arbetspass, fast det brukar va så när man bestämt att göra något dagen efter brukar man få jobba mycket. Jag hoppas det inte stämmer den här gången.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Ja det är ju ofta tiden som är problemet, man hinner tyvärr inte allt. Men va roligt att börja med agility, jag tycker det är riktigt coolt att se alla hundar som klarar av hindren så lätt. Det bästa är när de springer sicksack mellan dom där pinnarna, så otroligt duktigt! Du måste lägga ut massor med bilder när ni börjar träna :)

2009-12-28 @ 15:47:56
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: leonora

Ja dessa smällare;-((

Hoppas nyår inte blir alltför jobbig för våra och alla andras fyrbenta.

Ha de bra!

2009-12-29 @ 18:14:33
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0