Godmorgon

2009-12-04 @ 09:37:08
Det blev inget jobb under natten, skönt. Men jag hade lite svårt att somna i går kväll, men sen har jag sovit bra inatt om än för få timmar, vakna av det jobbiga bygget vid halv sju så klart. De ska ju hålla på och bygga där i flera år till, men jag hoppas det blir klara snart på den sidan vi sover.

Idag är det +3 och mulet, det regnade när jag körde hem, men inte nu när jag var ute med hundarna. Jag är så trött på de här vädret, mulet och regn hela tiden!! Så idag blev det inga frost bilder, sen hade jag bara mobilen med mig och det blir inte lika bra kort med den.



Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

ja det kanske man skulle prova då ? köper man det på apotek ?

2009-12-04 @ 10:16:38
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0