Idag var jag ...

2009-08-13 @ 20:06:09
Idag var jag och hämta mina kläder som jag beställt från ellos. Är jätte nöjd med allt, det ända var att skjortan var för liten så jag måste byta den. Sen fick jag med fyra koppar och tallrikar grattis, det är ju inte så illa och få något gratis, de var ganska söta! 





Idag har det varit ganska mycket på jobbet, kom till och med en akut patient mitt i lunchen. Sen vaknade jag vid fyra tiden i morse och kunde inte somna om, så jag var rätt slut när jag gick hem. Nu också för den delen skulle kunna somna nu!!

Idag när Jenny och jag var ute med hundarna hitta Krita en grå liten elefant som hon inte ville släppa och tog med hem. Hon var jätte söt när hon gick med den i munnen. Nova var lite avundsjuk på henne!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0