I går ...

2009-08-06 @ 19:30:22

I går var Jenny och jag ute och gick med hundarna i skogen. Först fick Nova sitt vanliga ryck och sprang och sprang som en galning, hon fick fart på Krita också men Krita är inte lika snabb som Nova. Sen käka Jenny blåbär och då mumsa Nova i sig massa blåbär också, tog själv från buskarna och satt även och vänta på att Jenny skulle mata henne. Hon var jätte söt.



Vi har upptäckt att Nova är väldigt lik Sid i Ice age, särskilt när hon ligger i korgen och sover. Då ser jag senen framför mig när Sid ligger på stenen och sover i alla omöjliga ställningar och ligger och stäcker sig och kliar sig.

  
Hitta ingen bra bild på Nova när hon ser ut som Sid, ska försöka ta ett sen när hon lagt sig i korgen. 


Hitta ett fint kort på paddan Krita också, visst är hon söt!


Visst är Nova söt, här är hon bara fyra veckor och det är första gången vi ser henne.


Här ligger Nova och glufsar i sig, hungrig redan på den tiden.

Nä nu ska jag gå och hjälpa Jenny lite hon gör äppelpaj, det ska bli gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0